
Η κυβέρνηση της Κούβας επιβεβαίωσε για πρώτη φορά ότι βρίσκονται σε εξέλιξη επαφές με αξιωματούχους των Ηνωμένων Πολιτειών, με στόχο την αντιμετώπιση της οικονομικής πίεσης που ασκεί η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ γονατίζοντας το νησί.
Σε τηλεοπτική συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή, ο πρόεδρος της χώρας Μιγκέλ Ντίας-Κανέλ δήλωσε ότι «πρόσφατα» πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις μεταξύ Κουβανών και Αμερικανών…

