Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην Άνω Τούμπα. 

Η αλλοδαπή γυναίκα απολογήθηκε για την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας και της οπλοχρησίας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η 29χρονη δήλωσε η ίδια θύμα ενδοοικογενειακής βίας.

Μετά την απολογία της σήμερα, αποφασίστηκε να…

Διαβάστε περισσότερα