Ποντάρουν στον Κύπριο διεθνή άσο οι Σέρβοι, γι’ αυτό και πλήρωσαν παρά πολλά λεφτά στην Χάποελ Τελ-Αβίβ (θα πάρει και μισό εκατομμύριο η Ομόνοια) για να τον κάμουν δικό τους.
Πριν ένα χρόνο είχαν αγοράσει, έναν άλλον πρώην δικό μας, τον Σάβι Μπαμπίγκα, από την Τουλούζη. Είχαν πληρώσει 4 εκατομμύρια τους Γάλλους, όμως η επένδυση τους στον Γκαμπονέζο διεθνή εξτρέμ δεν «αυγάτισε» στο γήπεδο…
Γι’ αυτό και πήγε δανεικός τον περασμένο…

