Σε πτωτικό έδαφος διατηρήθηκε το Χρηματιστήριο Αθηνών για τρίτη συνεχόμενη μέρα, με το profit taking (κατοχύρωση κερδών) να συνεχίζεται στον απόηχο της πρόσφατης κατάκτησης των 2.500 μονάδων (υψηλά 17 ετών – επίπεδα Νοεμβρίου 2009).
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση της Πέμπτης (25/6) ο Γενικός Δείκτης υποχώρησε κατά 19,33 μονάδες ή -0,78% και έκλεισε στις 2.451,62 μονάδες. Σε περίπου 43 μονάδες καθορίστηκε το εύρος…

