Super League: Εξασφάλισε αδειοδότηση η Καλαμάτα

Η υπόθεση της αδειοδότησης της Καλαμάτας είχε τελικά θετική κατάληξη, καθώς η ΠΑΕ δικαιώθηκε σε δεύτερο βαθμό και εξασφάλισε οριστικά την άδεια συμμετοχής της για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Παρότι σε πρώτο βαθμό το αρμόδιο όργανο είχε απορρίψει τον φάκελο της «Μαύρης Θύελλας», επιβάλλοντας παράλληλα και χρηματικό πρόστιμο, η μεσσηνιακή ομάδα προσέφυγε στην Επιτροπή Εφέσεων, η οποία έκανε δεκτή την προσφυγή της.

Με επίσημη…

Διαβάστε περισσότερα