Έγινε το πρώτο βήμα για το νέο «Γ. Καραϊσκάκης», το οποίο έχει στα σκαριά ο Ολυμπιακός. Οι τεχνικοί Σύμβουλοι της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ και οι αρχιτέκτονες του συλλόγου παρουσίασαν τα σχέδια στο Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά, το οποίο ενέκρινε ομόφωνα το σχέδιο.
Αναλυτικά η ενημέρωση
Σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πειραιά οι τεχνικοί Σύμβουλοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και οι αρχιτέκτονες συνεργάτες του…

