Η Εθνική του Γιώργου Χατζηδάκη επιβλήθηκε 23-12 της Αυστραλίας και ουσιαστικά εξασφάλισε την πρώτη θέση του 5ου ομίλου και την πρόκριση στα νοκ άουτ, αφού το παιχνίδι με την αδύναμη Νότια Αφρική αναμένεται να εξελιχθεί σε τυπική διαδικασία. Η επόμενη αναμέτρηση της «γαλανόλευκης» είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 11:00.
Με τον Δημήτρη Χατζή να σκοράρει και να οργανώνει (έξι γκολ και επτά ασίστ) και τον Ηλία Αγγελόπουλο…

