Ο Γκιγιέρμο Οτσόα με ανάρτηση στα social media εξέφρασε τα συναισθήματά του, για την συμμετοχή του στον αγώνα με την Τσεχία.
Δείτε την ανάρτηση του πρώην τερματοφύλακα της ΑΕΛ:
“Μερικές μέρες πέρασαν και ακόμα προσπαθώ να απορροφήσω όλα όσα έγιναν στις 24 Ιουνίου. Το να φοράω τη φανέλα της εθνικής ομάδας μου σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πάντα ένα προνόμιο. Το να το κάνω αυτό στο στάδιο μου, με την οικογένειά μου, περιτριγυρισμένος…

