Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος δημιούργησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.
Όπως εξήγησε στο MEGA η Σάντρα Κοκκονέτση, επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, σκοπός της καμπάνιας είναι η πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και η μείωση των θανάτων στην άσφαλτο.
«Είναι ένα θέμα που ποτέ δεν θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε, όσο χάνουμε νέους…

