«Μπορεί να λείπουν διαδοχικά για 6-7 χρόνια»: Πώς γίνεται η κατάχρηση των αδειών ασθενείας στο δημόσιο

Τέλος στην κατάχρηση των αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα είναι έτοιμη να βάλει την κυβέρνηση, με τους Υπουργούς Οικονομικών, Εργασίας, Δικαιοσύνης και Υγείας να αποφασίζουν την Δευτέρα, κατόπιν σύσκεψης, την προώθηση σχετικών νομοσχεδίων.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ο Υπουργός Εργασίας Μαρίνος Μουσιούττας τόνισε πως πρόκειται για ένα διαχρονικό θέμα.

«Υπάρχουν σε υπηρεσίες, που μπορεί να λείπουν διαδοχικά για 6-7…

Διαβάστε περισσότερα