Ο Λεωνίδας Κονομής αποχαιρέτησε και επίσημε με ανάρτηση του στα ΜΚΔ, τον Ολυμπιακό, με τον κύπριο αμυντικό να ετοιμάζεται για να ολοκληρώσει την μεταγραφή του στον Απόλλωνα.
Δείτε την ανάρτηση:
Όταν ήρθα στον Ολυμπιακό ήμουν ένα παιδί χωρίς ιδιαίτερες περγαμηνές. Σήμερα φεύγω έχοντας φορέσει το περιβραχιόνιο της ομάδας, κάτι που αποτελεί τεράστια τιμή και περηφάνια για μένα.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους…

