Ενίσχυση στήριξης Κυπρίων ασθενών που μεταβαίνουν στη Γαλλία αποφάσισε το Υπουργικό

Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα τη δημιουργία μίας θέσης επιτόπιου στην Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στο Παρίσι, με αποκλειστικό σκοπό την ενίσχυση της στήριξης και εξυπηρέτησης των Κυπρίων πολιτών που μεταβαίνουν στη Γαλλία ως επιδοτούμενοι ασθενείς για εξειδικευμένες θεραπείες και ιατρικές υπηρεσίες, καθώς και των συνοδών και οικογενειών τους, ανέφερε ο Υπουργός Υγείας…

Διαβάστε περισσότερα