Ηράκλειο: Το Κέντρο Καινοτομίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, εγκαινίασε η Ζαχαράκη

Το πέμπτο, κατά σειρά, Κέντρο Καινοτομίας, από τα 13 συνολικά που θα δημιουργηθούν στη χώρα -ένα σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης- εγκαινίασε σήμερα στο Ηράκλειο, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη. Το Κέντρο Καινοτομίας φιλοξενείται στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης, στην Πανεπιστημιούπολη των Βουτών, στο…

Διαβάστε περισσότερα