Απολογία σοκ της μητέρας του Άγγελου για το θάνατό του: «Ο σύντροφός μου έκαιγε το παιδί για να βάλει μυαλό»

Δείτε όλη την απολογία της 27χρονης κατηγορούμενης – Καθηγητής Ψυχιατρικής που την εξέτασε ανέφερε πως έχει νοητική στέρηση

Με την απολογία της 27χρονης μητέρας η οποία κατηγορείται για το θάνατο του 3χρονου Άγγελου συνεχίστηκε η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου Κρήτης. Η κατηγορούμενη βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης με την ίδια να ζητά συγγνώμη και να δηλώνει πως δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια…

Διαβάστε περισσότερα