Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο δεσμεύτηκε σήμερα ότι η Ουάσιγκτον, στις δοσοληψίες της με το Ιράν, δεν θα κάνει τίποτα που να υπονομεύει την ασφάλεια των συμμάχων της στον Κόλπο.
«Θα είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι με τους εταίρους μας στον Κόλπο» είπε στους δημοσιογράφους, προτού αναχωρήσει από το Κουβέιτ για το Μπαχρέιν, όπου θα συνεχίσει τη «μίνι» περιοδεία του. «Για αυτό κάνω αυτά τα ταξίδια τώρα και αυτός είναι ο…

