1806: Όταν η Λευκωσία έπινε παγωμένο σερμπέ χωρίς να υπάρχει ούτε ένα ψυγείο

Αν σήμερα σου τελειώσει ο πάγος, ανοίγεις την κατάψυξη.

Αν δεν έχει, πας στο περίπτερο.

Αν ούτε εκεί βρεις, τον παραγγέλλεις.

Το 1806 όμως;

Δεν υπήρχε ούτε ηλεκτρισμός.

Ούτε ψυγείο.

Ούτε παγομηχανή.

Κι όμως…

Μέσα στον καύσωνα της Λευκωσίας υπήρχαν άνθρωποι που απολάμβαναν παγωμένα ποτά.

Όχι επειδή είχαν ανακαλύψει κάποια χαμένη τεχνολογία.

Απλώς… είχαν το Τρόοδος.

Το πρώτο «delivery» πάγου στην Κύπρο

Τον χειμώνα, το χιόνι από τις ψηλότερες…

Διαβάστε περισσότερα