Θλίψη προκάλεσε χθες στο πανελλήνιο η είδηση του θανάτου 36χρονη γιατρού, μετά από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν λίγο μετά τον τοκετό της.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η γυναίκα γέννησε φυσιολογικά στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την Παρασκευή 19 Ιουνίου, όμως λίγες ώρες αργότερα εμφάνισε πυρετό και η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε σταδιακά.
Τη Δευτέρα εισήχθη στη ΜΕΘ και την Τρίτη διασωληνώθηκε, ενώ κρίθηκε αναγκαία η…

