Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί είχε τηλεφωνική επικοινωνία με υψηλόβαθμο στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς αναφορικά με τις συνομιλίες μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ, μετέδωσε σήμερα Τετάρτη η ιρανική κρατική τηλεόραση.
Ο Αραγτσί συνομίλησε με τον Μπάσεμ Ναΐμ, μέλος του πολιτικού γραφείου της Χαμάς – συμμάχου του Ιράν -, για “τις τελευταίες εξελίξεις” στην περιοχή καθώς και “για την…

