Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): «Τα δίκτυα είναι ζήτημα εθνικής σημασίας»

Στις εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες, στις προκλήσεις της αγοράς, αλλά και στις προοπτικές ανάπτυξης που φέρνει η τεχνολογία εστίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, στο πλαίσιο συζήτησης με τους CEOs των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, στο συνέδριο InfoCom World.

Όπως τόνισε ο κ. Νεμπής, ο Όμιλος ΟΤΕ ηγείται διαχρονικά του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας, επενδύοντας δυναμικά στην ανάπτυξη…

Διαβάστε περισσότερα