Τη στατική φρουρά που υπηρετεί έξω από την οικία του Υπουργού Δικαιοσύνης Κώστα Φυτιρή στην επαρχία Λάρνακας, αποποιείται ο ίδιος με επιστολή που απέστειλε στον Αρχηγό Αστυνομίας Θεμιστό Αρναούτη.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του AlphaNews.Live, στην επιστολή ο κύριος Φυτιρής επεξηγεί ότι στόχος είναι η αποδέσμευση προσωπικού και υπογραμμίζει ότι η επιτήρηση του χώρου μπορεί να γίνει με τακτές,…

