Παραμονή Χριστουγέννων και η -έστω και μισή, καθώς δεν ήταν λίγοι αυτοί που πτοήθηκαν λόγω μπλόκων- έξοδος των εκδρομέων από την Αθήνα κορυφώνεται. Από νωρίς το πρωί αυξημένη ήταν η κίνηση στο ρεύμα ανόδου της Εθνικής Οδού προς Λαμία.
Οσοι δεν πτοήθηκαν από τις εικόνες της Τρίτης με τα ΙΧ να κάνουν βουκολικό τουρ έξω από τη Θήβα, διασχίζοντας ακόμη και χωμάτινους παρακαμπτηρίους,…

