Τηλεφωνική επικοινωνία Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για συνομιλίες ΗΠΑ-Ιράν

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί είχε τηλεφωνική επικοινωνία με υψηλόβαθμο στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς αναφορικά με τις συνομιλίες μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ, μετέδωσε σήμερα η ιρανική κρατική τηλεόραση.

Ο Αραγτσί συνομίλησε με τον Μπάσεμ Ναΐμ, μέλος του πολιτικού γραφείου της Χαμάς — συμμάχου του Ιράν–, για “τις τελευταίες εξελίξεις” στην περιοχή καθώς και “για την Παλαιστίνη”, πρόσθεσε η ιρανική…

Διαβάστε περισσότερα