Το Λύκειο Αποστόλων Πέτρου και Παύλου τίμησε τη μνήμη του εκπαιδευτικού Ανδρέα Γεωργίου

Το Λύκειο Αποστόλων Πέτρου και Παύλου τίμησε τη μνήμη του εκπαιδευτικού Ανδρέα Γεωργίου

Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στο Λύκειο Αποστόλων Πέτρου και Παύλου η τελετή ονοματοδοσίας της αίθουσας Β36 σε Αίθουσα «Ανδρέας Γεωργίου Σιαξιάς», προς τιμήν του αείμνηστου εκπαιδευτικού και αγαπητού συναδέλφου, ο οποίος υπηρέτησε επί σειρά ετών τη…

Διαβάστε περισσότερα