Επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι της Κυβέρνησης-«Πώς μπορούμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια με €1.000;» (pics)

Φωνάζοντας συνθήματα όπως «Όχι στους μισθούς πείνας» και «Τέρμα πια στην κοροϊδία, δεν είμαστε εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας», οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην Κυβέρνηση πορεύτηκαν την Τετάρτη από το Υπουργείο Οικονομικών ως το Προεδρικό, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στο πλαίσιο της πρώτης 24ωρης απεργίας τους από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Σε εξέλιξη η απεργία των κυβερνητικών ωρομίσθιων με αίτημα τις…

Διαβάστε περισσότερα