Ειρήνη Καραγιώργη και Χρήστος Κυπρή: Στη Σκωτία για τον μήνα του μέλιτος μετά τον γάμο τους

Τον μήνα του μέλιτός τους απολαμβάνουν η Ειρήνη Καραγιώργη και ο Χρήστος Κυπρή, λίγες ημέρες μετά τον γάμο τους, που πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου.

Η ηθοποιός αποκάλυψε μέσα από αναρτήσεις στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ότι το πρώτο μέρος του ταξιδιού τους είναι το Εδιμβούργο, όπου το ζευγάρι εξερευνά τα ιστορικά αξιοθέατα και τη μοναδική αρχιτεκτονική της σκωτσέζικης πρωτεύουσας.
Διαβάστε περισσότερα στο KaramelaLive.com

Διαβάστε περισσότερα