Την μελλοντική αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών από τα κυβερνητικά έδρανα, καταθέτοντας Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση ενός νέου συστήματος καταβολής τους.
«Στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων…

