Διενεργήθηκε η νεκροτομή του άτυχου βρέφους που έχασε τη ζωή του το βράδυ της Πέμπτης (25/06), λίγες μόλις μέρες πριν τα πρώτα του γενέθλια.
Την νεκροτομή διενήργησε η επικεφαλής της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας κα. Αγγελική Παππέτα και κατά την διάρκεια της λήφθηκαν δείγματα για εργαστηριακές και μικροβιολογικές εξετάσεις, χωρίς μέχρι στιγμής να εξακριβωθούν τα αίτια του θανάτου του βρέφους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Πάνος Τελάλης…

