Μια σοβαρή καταγγελία για την τύχη των αταυτοποίητων νεκρών στη Σάμο φέρνει στο φως ο δικηγόρος Δημήτρης Χούλης, προκαλώντας έντονο προβληματισμό για τη διαχείριση των υποθέσεων αυτών από τις τοπικές αρχές. Μέσω ανάρτησής του στο Facebook, ο κ. Χούλης αποκαλύπτει ότι έντεκα άνθρωποι παραμένουν επί χρόνια στα ψυγεία του νεκροτομείου του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, χωρίς να έχει αναληφθεί η ευθύνη για την ταφή τους.
Σύμφωνα με τον…

