Της Στυλιάνας Λουκά
Το καλοκαίρι κάνει δειλά δειλά την είσοδο του στο νησί και οι παραλίες σφύζουν από ζωή, καθώς πολλοί αποφάσισαν να περάσουν το τριήμερο του κατακλυσμού με ένα κρύο ρόφημα στο χέρι δίπλα στο κύμα. Μικροί και μεγάλοι στην Αγία Νάπα απόλαυσαν τον ζεστό ήλιο και τη παγωμένη μέχρι στιγμής θάλασσα, ενώ κάποιοι έκαναν σήμερα τη πρώτη βουτιά του καλοκαιριού.
«Αποφασίσαμε να ρτουμε θάλασσα όπως ούλλος ο κόσμος απ…

