Με το γήπεδο να είναι καταπράσινο και τους «πράσινους» να ανακοινώνουν το ολικό sold out του σταδίου ΓΣΠ για το παιχνίδι της Κυριακής με την ΑΕΚ, η Ομόνοια αποφάσισε να γίνει η φιέστα του τίτλου μαζί με την απονομή την ίδια μέρα. Πλέον, άπαντες στο πράσινο οικοδόμημα περιμένουν με τεράστια ανυπομονησία για την μεγάλη βραδιά και το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει.
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

