Μέχρι τις 17 Ιουλίου παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος το πρωί της Παρασκευής (26/06).
Η παράταση αφορά τα εξής προγράμματα:
-Εξοικονομώ 2021
-Εξοικονομώ 2023
-Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
-Εξοικονομώ 2025
-Εξοικονομώ – Επιχειρώ και Αλλάζω Συσκευή στις…

