Όπως αναφέρει η Marca, Βαλβέρδε και Τσουαμενί συγκρούστηκαν εκ νέου, με τον πρώτο μάλιστα να χρειάζεται να πάει στο νοσοκομείο Ολοένα και χειρότερα τα πράγματα στη Ρεάλ Μαδρίτης… Όπως αναφέρει η Marca, Φεντερίκο Βαλβέρδε και Ορελιέν Τσουαμενί τσακώθηκαν ξανά κατά τη διάρκεια της προπόνησης, με τον Ουρουγουανό μάλιστα να καταλήγει στο νοσοκομείο! Μετά τη σύγκρουση των δύο συμπαικτών στην προπόνηση της Τετάρτης (6/5), τα αίματα άναψαν…

