Μπεργκ: «Χαρούμενοι για την νίκη»

Δείτε τις δηλώσεις του προπονητή της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ, μετά την νίκη της ομάδας του στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ με 3-0. Αναλυτικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη νίκη. Κάναμε καλό παιχνίδι, ήμασταν δυνατοί. Κάναμε κάποιες αλλαγές αλλά οι παίκτες έκαναν καλή δουλειά. Ξεχώρισαν τα δύο γκολ του Κούσουλου, η διάθεση του Μαέ που έτρεξε πολύ και είχε ασίστ αλλά και οι δύο κεντρικοί αμυντικοί μας»

Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

The post…

Διαβάστε περισσότερα