Είχε προηγηθεί απώλεια 1,7% στην προηγούμενη συνεδρίαση, που αποτέλεσε το χαμηλότερο κλείσιμο των τελευταίων δύο εβδομάδων
Ο χρυσός υποχώρησε για δεύτερη διαδοχική συνεδρίαση, δεχόμενος πιέσεις από την ενίσχυση του αμερικανικού δολαρίου και τη διόρθωση που σημειώθηκε στις τεχνολογικές μετοχές, η οποία οδήγησε αρκετούς επενδυτές σε ρευστοποιήσεις θέσεων προκειμένου να καλύψουν…

