Ο Άρης Λεμεσού αποχαιρέτησε δύο σημαντικές μορφές πριν από τη σέντρα του τελευταίου αγώνα της σεζόν απέναντι στην ΑΕΚ στο «Άλφαμέγα». Η διοίκηση τίμησε τους Αλεξάντερ Κακόριν και Λένο Σωφρονίου, οι οποίοι ολοκληρώνουν τη θητεία τους στην ομάδα, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην πιο επιτυχημένη περίοδο της «Ελαφράς Ταξιαρχίας». Σε μια λιτή αλλά ζεστή τελετή, οι δύο ποδοσφαιριστές καταχειροκροτήθηκαν από τον κόσμο, που θέλησε…

