Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αποθεώθηκε από τον κόσμο του Παναθηναϊκού στο T-Center (vid)

Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό και παρουσιάστηκε επίσημα το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06), με αρκετούς φίλους των «πρασίνων» να δίνουν το παρών στο γήπεδο για να τον υποδεχθούν.

Μόλις ο Σέρβος τεχνικός έκανε την εμφάνισή του στο T-Center, γνώρισε την αποθέωση από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, οι οποίοι τον αγκάλιασαν και άναψαν καπνογόνα, δημιουργώντας εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.

Τελευταία Νέα

Διαβάστε περισσότερα