Μήνας-ορόσημο για τις ελληνικές εξαγωγές αποτέλεσε ο Απρίλιος του 2026, με την καταγραφή εντυπωσιακής ανόδου της τάξεως του +35,7% συνολικά και +7,9% χωρίς τα πετρελαιοειδή.
Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, οι εξαγωγές διογκώθηκαν σημαντικότατα κατά 1,37 δισ. ευρώ, το μήνα…

