Ανοίγει η αυλαία του «Θεάτρου στη Γειτονιά»

Η αυλαία του «Θεάτρου στη Γειτονιά 2026» ανοίγει αυτή την εβδομάδα με τέσσερις παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Πάρκο Πανίκου Δημητρίου στο Δημοτικό Διαμέρισμα Μέσα Γειτονιάς.

Το πρόγραμμα της εβδομάδας

22/06/2026 – «Μια φορά και… μια χώρα»
23/06/2026 – «Τα παπουτσάκια που λένε παραμύθια»
24/06/2026 – «Η μέθοδος του Δρ. Παλομέρο
25/06/2026 – «Γελά καλύτερα όποιος γελά τελευταίος»|

Ώρα έναρξης: 20:30

Είσοδος δωρεάν

Οι…

Διαβάστε περισσότερα