Με τη μετοχή να έχει καταγράψει συνολική απόδοση 866% από τον Ιούλιο του 2019, την επαναφορά της μερισματικής πολιτικής με μέρισμα 0,60 ευρώ ανά μετοχή και στόχο να φτάσει το 1,40 ευρώ έως το 2030, αλλά και με την κερδοφορία να κινείται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, η ΔΕΗ επιχειρεί να ανταμείψει τους μετόχους της για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στη διάρκεια της μεγαλύτερης περιόδου μετασχηματισμού…

