Νέος κύκλος τεχνικών συνομιλιών ΗΠΑ – Ιράν στις 29-30 Ιουνίου: Στο επίκεντρο το πυρηνικό πρόγραμμα

Τεχνικές ομάδες από ΗΠΑ και Ιράν – διπλωμάτες κατώτερου επιπέδου και από τις δύο χώρες – θα συναντηθούν ξανά στην Ελβετία στις 29 και 30 Ιουνίου έκανε γνωστό την Τετάρτη (24/6) ο Μάρκο Ρούμπιο.

Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να εξετάσουν το ζήτημα του ιρανικού πυρηνικού προγράμματος και δη του εμπλουτισμού ουρανίου.

Οι ΗΠΑ δεν θέλουν το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα, ενώ η Τεχεράνη υποστηρίζει ότι…

Διαβάστε περισσότερα