Την επιστροφή του προσωπικού της στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ του Ιράν σχεδιάζει η ρωσική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας Rosatom.
Η επιστροφή αναμένεται να γίνει τις επόμενες εβδομάδες εάν η κατάσταση εκεί παραμείνει σταθερή, όπως δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλεξέι Λιχατσόφ.
Υπενθυμίζεται ότι η Rosatom, η οποία κατασκευάζει δύο νέες μονάδες στο Μπουσέρ, απομάκρυνε εκατοντάδες άτομα που ανήκαν στο…

