Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό

Την επιστροφή του προσωπικού της στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ του Ιράν σχεδιάζει η ρωσική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας Rosatom.

Η επιστροφή αναμένεται να γίνει τις επόμενες εβδομάδες εάν η κατάσταση εκεί παραμείνει σταθερή, όπως δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλεξέι Λιχατσόφ.

Υπενθυμίζεται ότι η Rosatom, η οποία κατασκευάζει δύο νέες μονάδες στο Μπουσέρ, απομάκρυνε εκατοντάδες άτομα που ανήκαν στο…

Διαβάστε περισσότερα