Το σχέδιο εκκένωσης των Στενών του Ορμούζ από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό επέτρεψε σε 115 πλοία και 2.500 ναυτικούς να φύγουν από την περιοχή του Κόλπου, από την Τρίτη μέχρι σήμερα, ανέφερε η υπηρεσία του ΟΗΕ.
«Αν και αναστείλαμε προσωρινά την επιχείρηση χθες (σ.σ. Πέμπτη, μετά την επίθεση σε ένα πλοίο), ορισμένα πλοία συνέχισαν να περνούν από το νότιο τμήμα των Στενών του Ορμούζ», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΔΝΟ, Αρσένιο…

