Απεργία έχουν προκηρύξει για σήμερα, Τετάρτη (24/6) οι εργαζόμενοι στις Κατασκευές, στα Τρόφιμα και Ποτά, στον Επισιτισμό – Τουρισμό, στο Εμπόριο και στις Περιφέρειες, διεκδικώντας αυξήσεις μισθών, καλύτερες συνθήκες εργασίας και νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
Οι οικοδόμοι πραγματοποιούν συγκέντρωση στις 11:00 στην πλατεία Κάνιγγος, ενώ κινητοποιήσεις έχουν προγραμματιστεί και σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αγρίνιο, Ιωάννινα,…

