Εσπευσμένα σε κέντρο υγείας η Ανθή Βούλγαρη μετά από αλλεργικό σοκ: «Έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα»

Κάτι με πείραξε εμένα εχθές, κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα και βγάζω σπιθουράκια σε όλο μου το σώμα.

Ώπα λέω, αλλεργικό σοκ. Λέω ντάξει αναπνέεις, είσαι καλά. Εχθές το μεσημέρι που έφυγα από εδώ το έπαθα.

Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία λέω εντάξει θα πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Λέω στον Κώστα πήγαινε βρες μου δερματολόγο, παθολόγο δεν είχε. Έναν γενικό γιατρό! Τι να μου κάνει ο γενικός γιατρός όμως; Μου λέει θέλετε…

Διαβάστε περισσότερα