Στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας νοσηλεύεται μία 21χρονη ναυαγοσώστρια, η οποία τραυματίστηκε στη Νέα Ηρακλείτσα, όταν κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος λόγω των θυελλωδών ανέμων.
Η 21χρονη ναυαγοσώστρια μεταφέρθηκε άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας για παροχή των πρώτων βοηθειών και παραμένει για νοσηλεία.
Χθες, Παρασκευή (26/06) το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας ενημερώθηκε για την πτώση ναυαγοσωστικών πύργων στις παραλίες…

