Παρελθόν από τον Ολυμπιακό ο Κώστας Αντετοκούνμπο

Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Κώστα Αντετοκούνμπο έφτασε στο τέλος της, όπως ανακοίνωσε επίσημα η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ.

Πλέον, ο παίκτης είναι ελεύθερος και μπορεί να υπογράψει σε όποια ομάδα επιθυμεί, με τον Άρη να έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.

💻 https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54

— Olympiacos B.C….

Διαβάστε περισσότερα