Βαρύ είναι το κλίμα για τον Σταμάτη Γονίδη, μετά την είδηση του θανάτου του Ηλία Παπαζαφειρόπουλου, ενός ανθρώπου που υπήρξε για πολλά χρόνια το δεξί του χέρι, ο στενός συνεργάτης, φίλος και συνοδοιπόρος του στη νυχτερινή διασκέδαση. “Απαρηγόρητος ο γνωστός καλλιτέχνης, έχασε το άλλο του μισό καλλιτεχνικά” λένε άνθρωποι από το περιβάλλον του… Ο Ηλίας Παπαζαφειρόπουλος ήταν εκείνος που έπαιρνε τις αποφάσεις για όλες τις…

