Η κυβέρνηση του Μαρόκου ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στην ώρα Γκρίνουιτς (GMT) από την 20η Σεπτεμβρίου, βάζοντας τέλος σε οκτώ χρόνια μόνιμης εφαρμογής της θερινής ώρας (GMT+1), ένα μέτρο που υιοθετείται έπειτα από έντονη δημόσια συζήτηση.
Το Μαρόκο είχε καθιερώσει τη θερινή ώρα το 2008, μεταξύ των μηνών Απριλίου και Σεπτεμβρίου, με στόχο να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και να περιορίσει τη διαφορά ώρας με τις ευρωπαϊκές χώρες, που…

