Πρώτη συνάντηση της νέας Επιτροπής Υγείας με τον Υπουργό

Πρώτη συνάντηση της νέας Επιτροπής Υγείας με τον Υπουργό

Στο επίκεντρο έλλειψη νοσηλευτών, αυτονόμηση του ΟΚΥπΥ, βιωσιμότητα του ΓεΣΥ, αποκατάσταση, πανεπιστημιακές κλινικές και ενίσχυση της στήριξης για εξωσωματική γονιμοποίηση.

Η κοινοβουλευτική επιτροπή Υγείας, με τη νέα της σύνθεση, πραγματοποίησε σήμερα την πρώτη της…

Διαβάστε περισσότερα