Πρώτη συνάντηση της νέας Επιτροπής Υγείας με τον Υπουργό
Στο επίκεντρο έλλειψη νοσηλευτών, αυτονόμηση του ΟΚΥπΥ, βιωσιμότητα του ΓεΣΥ, αποκατάσταση, πανεπιστημιακές κλινικές και ενίσχυση της στήριξης για εξωσωματική γονιμοποίηση.
Η κοινοβουλευτική επιτροπή Υγείας, με τη νέα της σύνθεση, πραγματοποίησε σήμερα την πρώτη της…

