Γιατί ο Τραμπ στέλνει τον Βανς να υπογράψει με το Ιράν;

Κάντε TO BHMA προτιμώμενη πηγή

Εκτός απροόπτου, δυο υψηλόβαθμες αντιπροσωπείες από τις ΗΠΑ και το Ιράν θα συναντηθούν την προσεχή Παρασκευή 19/6 στην Ελβετία για να υπογράψουν επίσημα το Μνημόνιο Συναντίληψης και να κάνουν το πρώτο σημαντικό βήμα για τον τερματισμού του πολέμου στον Κόλπο.

Η σημειολογία της τελετής στο θέρετρο Μπούργκενστοκ θα είναι αντίστοιχη των ανατροπών που σημάδεψαν αυτή την ασύμμετρη σύγκρουση, των νέων…

Διαβάστε περισσότερα